»
Servicii » Alte servicii

Servicii SSM Cluj si Servicii de Consultanta Juridica Cluj

 

Alte servicii oferite sunt cele care se refera la serviciile SSM, la serviciile de consultanta juridica, dar si la intomirea si redactarea actelor firmei, precum avize si aprobari necesare functionarii.

   1.Servicii SSM

SSM=securitatea si sanatatea muncii, se refera la servicii ale legislatiei muncii

Ce trebuie sa contina un dosar SSM:
Documentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii SSM. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare.

Continutul dosarului este urmatorul:

  • Tematica de instruire introductiv generala;
  • Tematica de instruire periodica;
  • Instructiuni proprii SSM pe posturi de lucru si activitati;
  • Extrase din lege;
  • Fisa de post a lucratorului desemnat;
  • Decizii;
  • Procese verbale de instruire SSM;
  • Formulare;
  • Teste.

Identificarea si evaluarea riscurilor
Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala se efectueaza pe meserii, posturi de lucru si reprezinta cel mai important document SSM al firmei dumneavoastra. In cazul unui accident de munca, cauza care a produs evenimentul trebuie sa se regaseasca printre riscurile identificate in evaluare.
Acest lucru certifica faptul ca dumneavoastra cunosteati riscul respectiv si ca ati instruit personalul referitor la cauza care a produs accidentul.

  • Identificarea si evaluarea riscurilor;
  • Plan de prevenire si protectie in baza evaluarii de risc;
  • Lista de acordare echipament de protectie.

Alte servicii SSM

  • Asistenta SSM - online (prin programul de asistenta online aveti permanent la dispozitie un consultant SSM care va tine legatura cu dumneavoastra si va transmite actualizarile SSM necesare la dosar);
  • Instructaj SSM la angajare si periodic, actualizare dosar SSM, intocmire planuri proprii de sanatate si securitate in munca, asistenta.
    2.Servicii de consultanta juridica

           In cadrul activitatii desfasurate, oferim asistenta pentru realizarea si intocmirea de acte juridice,
contracte civile, comerciale si asistenta in domeniul legislatiei muncii. Incercam sa ne protejam clientii in toate si activitatile pe care le intreprind si
echipa noastra va protejeaza interesele prin intocmirea celor mai complete contracte personalizate.
             Personalizam orice tip de contract comercial sau civil, dupa necesitatile si la instructiunile clientului, avand intotdeauna in vedere interesele acestuia.

Exemplificare acte juridice, contracte civile si comerciale personalizate:
 

  • Contract de prestari servicii;
  • Contract de vanzare-cumparare;
  • Contract de inchiriere;
  • Contract de comodat;
  • Act constitutiv societate comerciala;
  • Somatii/notificari de plata;
  • Reziliere contracte;
  • Acte aditionale pentru diferite contracte;
  • Contract colectiv de munca;
  • Regulament intern societate;
  • Regulament de organizare si functionare societate;
  • Contracte individuale de munca;
  • Fise de post, etc.

    3. Infiintari firme

      Apeland la serviciile noastre de consultanta si asistenta juridica, economisiti timp si bani, deoarece noi vom intocmi si redacta actele firmei, vom obtine toate avizele si aprobarile necesare ca firma dumneavoastra sa poata functiona legal. Astfel, aveti certitudinea ca ati ales varianta optima pentru dumneavoastra din punct de vedere juridic si fiscal.
      Infiintam societati comerciale indiferent de forma juridica solicitata (S.R.L., S.A., S.N.C.), persoane fizic autorizate (P.F.A.), intreprindere individuala (II), asociatii familiale (A.F.), ONG-uri, fundatii, asociatii, cluburi sportive:

 

  • Infiintare firma/societate comerciala;
  • Infiintare PFA/PFI;
  • Infiintare IF/II;
  • Actualizare date de identificare;
  • Autorizare activitate;
  • Cesiune - excludere asociat;
  • Cesiune - includere asociat;
  • Deschidere punct de lucru;
  • Inchidere punct de lucru;
  • Extindere obiect activitate;
  • Inchidere punct de lucru;
  • Majorare capital social;
  • Modificare obiect de activitate;
  • Obtinere autorizatii de la terti;
  • Obtinere certificat constatator;
  • Prelungire sediu social;
  • Radiere obiect de activitate;
  • Radiere PFA;
  • Recodificare CAEN;
  • Ridicare Registre obligatorii (RUC, REF, RI);
  • Schimbare denumire firma;
  • Schimbare sediu social, etc.